Nézd Anya, föld!

2009.10.19. 23:30

 

Nézd Anya, föld! - Ekképpen kiált fel lelkesen a gyermek, midőn kiváncsi szemei egy kocka zöldre tévednek Aszfalt-City közepén. Pécés város-szimulátor játékokat meghazudtoló ügyességgel helyezünk át egységnyi természetet oda, ahol eddig nem volt, és veszünk el onnan, ahol nagyon is volt.

Ledózerol, felforgat, bebetonoz, lyukat hagy és bevet. Oda nőjön, ahova terveztük! Mi kell? Fa, bokor, vízesés? Legyen zöld vagy játsszunk be egy kis bordót, lilát?  RGB kódot mondjál! Kattintok és már meg is van az urban-bonszai, terepasztal 1:1-es arányban.

Keresem a választ a haszonközpontú ember és a vad, de szabályok szerint működő természet között feszülő örök ellentétre. Vajon, mikor mondja azt a Földgolyó, hogy: "Hé ember! Nincs több hely, ahova lerakahatod a dzsuvádat! Már felhoztál mindent, átalakítottad, hogy fűtőértéke legyen vagy csillogjon a nyelvedben! Aztán ami nem kellett - mert értéktelen - visszapakolnád, de nem tudod! Ezért csak ledobod jó messze a lakhelyedtől, hogy ne is tudj róla! De ebből elég volt, halld szavam: Ezékiel 25:17 Az igaz ember járta ösvény..." ? A folytatást remélem tudjuk.

  

Mielőtt szó érné a ház jelzáloghitelét, én is védőgázas csomagolásból eszem, poliuretán tányérom van és brozodium-mangalát-izzaungatoidot kenek a hónajamra. Ez van. Fogyasztó vagyok, ezekre mind szükségem van! Az álmaimat is már csak menüben kapom, de van hozzá lélekpótló polivinilklorid játékfigura, amiből ha összegyűjtöm a teljes kollekciót, tízzel növekszik a boldogság - pontjaim száma! ("A történelem zabigyerekei vagyunk. Nincs célunk, nincs helyünk. Nem volt világháborúnk..." - egy kisebb világválságunk viszont volt-van...nem érzek semmit...)

Valahol valami nem stimmel velünk. Sokan érzünk így (Vagy lehet, hogy csak én?). Csinálnám máshogy, de nem megy. A teszkós szatyrokat is otthonhagytam...mind a 42-őt. Teszem, amit mondanak és teszem, amit nem mondanak. Próbálkozom. Majd lesz valami... Ja, jut eszembe: indultam egy pályázaton! Légyszi, szavazz rám: itt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fxxktm.blog.hu/api/trackback/id/tr901462121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.10.22. 10:16:50

Ne légy légy, nem kell két shake-be esni. Készül a terv, és nem kell nagyban gondolkodni - sem érte, sem ellene.

A jelszó...maluzsina.

fxxkthemedia · http://fxxktm.blog.hu/ 2009.10.22. 10:59:07

@kutya_zzr: nem vagyok, megszoktam ;) Rezet akarunk bányászni...? én nem overground, hanem underground-ra gondoltam...
süti beállítások módosítása